A gyakorlatokon kötelező a részvétel, legfeljebb 3 hiányzás megengedett.
Előfeltétel a Számítógépes Grafika gyakorlat teljesítése.
A kurzus sikeres teljesítéséhez elengedhetetlen ismeretek: C++, OpenGL, GLSL, lineáris algebra.
Jegyszerzés
Nagybeadandó a félév végén (bemutatás vizsgaidőszak közepén). Több feladat közül lehet választani, mindegyik feladat egy kötelezően teljesítendő részből és opcionális feladatokból áll.
A szorgalmi időszak során gyűjthetők pontok:
- Opcionális Shadertoy beadandó: max. 20 pont
- Órai munka: max. 15 pont (a maximumnál több lehetőség lesz a pontszerzésre)
A nagybeadandón akár több mint 100 pont szerezhető, ehhez adódnak hozzá a szorgalmi időszakban szerzett pontok.
Ponthatárok
| 90+ | jeles |
| 75-89 | jó |
| 65-74 | közepes |
| 50-64 | elégséges |
Tematika
A gyakorlatok tervezett ütemezése:
| Óra | Téma |
| 1-4. | Shadertoy |
| 5. | Parametrikus felületek |
| 6. | Skybox + Renderdoc |
| 7-8. | AquaticApe (transparency) |
| 9. | FBO |
| 10. | Shadow Maps |
| 11. | Deferred shading |
| 12. | Compute shader (Indirect rendering) |