A gyakorlatokon kötelező a részvétel, legfeljebb 3 hiányzás megengedett.
Előfeltétel a Számítógépes Grafika gyakorlat teljesítése.
A kurzus sikeres teljesítéséhez elengedhetetlen ismeretek: C++, OpenGL, GLSL, lineáris algebra.
Jegyszerzés
Nagybeadandó a félév végén (bemutatás vizsgaidőszak közepén). Több feladat közül lehet választani, mindegyik feladat egy kötelezően teljesítendő részből és opcionális feladatokból áll.
A szorgalmi időszak során gyűjthetők pontok:
- Opcionális Shadertoy beadandó: max. 20 pont
- Órai munka: max. 15 pont (a maximumnál több lehetőség lesz a pontszerzésre)
A nagybeadandón akár több mint 100 pont szerezhető, ehhez adódnak hozzá a szorgalmi időszakban szerzett pontok.
Ponthatárok
90+ | jeles |
75-89 | jó |
65-74 | közepes |
50-64 | elégséges |
Tematika
A gyakorlatok tervezett ütemezése:
Óra | Téma |
1-4. | Shadertoy |
5. | Parametrikus felületek |
6. | Skybox + Renderdoc |
7-8. | AquaticApe (transparency) |
9. | FBO |
10. | Shadow Maps |
11. | Deferred shading |
12. | Compute shader (Indirect rendering) |